Угода з УМХ: Порошенко підозрюють у зв’язках з побіжним олігархом. Між президентом і Сергієм Курченко можуть бути довірчі відносини, які обидва приховують

Фото: сайт президента України

За час політичної кар’єри президента України Петра Порошенка виявилося, що в країні практично не залишилося ЗМІ, які б не контролював глава держави. Про це йдеться в матеріалі “Вістей” “Медиасетка. Як президент керує ЗМІ”.

Найбільший медіахолдинг України — УМХ — у цьому контексті був окремою історією. Навколо нього розгорнулися цікаві процеси, які найближчим часом проллють світло на угоду 2013 року, коли ця компанія — найбільший холдинг у сфері інтернет-медіа, радіо та друкованих ЗМІ — перейшла до нового власника, младоолигарху часів президента Януковича — Сергію Курченко. У 2014 році Курченко поїхав в Росію і зараз керує своїм бізнесом звідти.

За даними “Вістей” радіогрупи УМХ деякий час тому позбавили великої кількості радіочастот. Більш того, частоти, які Нацрада забрала в УМХ, перерозподілені між іншими учасниками ринку не були.

За однією з версій, ініціатором трюку з частотами став сам Курченко. Зараз олігарх перебуває в Росії, і якщо б він з доброї волі погодився співпрацювати з Порошенком, його б не зрозуміли російські партнери. Тому Курченко потрібна була картинка: мовляв, Порошенко змусив, виходу не залишалося.

Продаж УМХ – хто був таємним покупцем холдингу

Здійснити подібне було досить просто. “Між президентом, його оточенням і Курченко, мабуть, існують дуже довірчі відносини, які обидва приховують. Довірчими вони стали саме на ґрунті продажу УМХ”, — говорить джерело “Вістей”. На думку джерела, операція з продажу УМХ насправді далеко не така прозора, як про це заявляють. Більш того, структура власників холдингу — як колишніх, так і нинішніх — не до кінця зрозуміла.

“Відомо, що частки в УМХ до продажу в 2013 році мали не тільки люди Порошенка, але і Коломойський, і той же Шверк. Але були й інші учасники, про них в публічній сфері немає згадок. Точно так само і зараз Курченко — не єдиний власник УМХ. Є й інший власник або навіть декілька власників”, — говорить наше джерело.

Нагадаємо, раніше “Вісті” розповідали про те, що Петра Порошенка звинуватили у веденні брудної передвиборної кампанії – блогер Шарій опублікував відео розслідування схем президента. Також ми писали про те, що кума президента України зазіхнула на гроші заробітчан.