З телеканалу ZIK масово звільняються працівники після зміни власника

З телеканалу ZIK масово звільняються працівники після зміни власника

Фото з відкритих джерел

Народний депутат України Тарас Козак сьогодні, 14 червня, став офіційним власником телеканалу ZIK. Про те, що попередні власники – сім’я львівських бізнесменів Дыминских продають свої медіаактиви, не було відомо нікому. Тому угода відбулася швидко і в умовах суворої секретності.

Самі журналісти медіахолдингу підтвердили “Вістям”, що про зміну власника дізналися з прес-релізу, який вийшов на сайтах каналів “112”, NewsOne, а пізніше надіслали і їм. “Ми в шоці зараз все. Терміново збираємо редакції, вирішуємо що робити. Але майже точно можу сказати, що з новим власником працювати не будемо. Уволимся все відразу або якась частина колективу залишиться – поки не знаю. Більшість з нас налаштовані рішуче – будемо йти“, – розповіла “Вістям” співробітниця телеканалу.

Власник телеканалів 112 і NewsOne купив ZIK

У той же час, більшість топ-менеджерів телеканалу ZIK, таких, як Роман Недзельський, Ольга Мовчан і Тетяна Вергелес, а також відомий телеведучий Вахтанг Кіпіані заявили на своїх сторінках в соцмережах, що написали заяву на звільнення у зв’язку з новим власником.

С телеканала ZIK массово увольняются сотрудники после смены владельца - фото 2

С телеканала ZIK массово увольняются сотрудники после смены владельца - фото 3

С телеканала ZIK массово увольняются сотрудники после смены владельца - фото 4

Однак генеральний продюсер телеканалу ZIK Наталія Влащенко поки ніяк не прокоментувала ситуацію зі зміною власника. Сам Тарас Козак в офіційному релізі каже, що покупка телеканалу – це “глибоко осмислений і прагматичний крок”.

“Інформаційне мовлення в Україні на сьогодні випереджає багато світові великі канали по своїй мобільності, інтересу аудиторії, зображенню. Отримавши ZIK, я зможу побудувати найбільшу мережу з інформаційним мовників, яка з точки зору ресурсів робить їх менш витратними і в той же час створює їх велику капіталізацію як активу. І цей актив називається інформаційний медіахолдинг “НОВОСТИ”. Саме для його розвитку і управління я запросив одного з найсильніших медиапродюсеров країни – Олексія Семенова”, – зазначив Козак.

Перші досягнення: НАШ телеканал ” МАКСІ-ТВ зібрав аудиторію столиці в 3 рази більше, ніж “5 канал” і у 2 рази більше, ніж ZIK

Сам Семенов, який ще недавно працював генпродюсером телеканалу “Прямий”, а потім перейшов на “Україну” заявив, що на даний момент працює над концепцією перезапуску каналу ZIK. “П’ять років тому з командою будував “112 Україна”, потім – проводив re-branding каналу NewsOne. Більшість працівників цих каналів для мене – близькі і рідні люди. І я, знаєте, дуже радий повернутися до них. Сподіваюся, і для них це не буде розчаруванням. Зараз я працюю над концепцією перезапуску каналу ZIK і буду дуже щасливий майбутнього співробітництва. Адже багато провідні вчені та співробітники ZIK – мої колеги з попереднім каналах. І ми з ними на одній емоційній хвилі. “Об’єднання заради України” – ось основний месседж концепції каналу. І ми постараємося наповнити його цими прекрасними почуттями – любов’ю і турботою про всіх людей великої країни”, – заявив Семенов.

“Нафтогаз” звільняє голову правління “Укрнафти”

Самі експерти у сфері медіа або поки утримуються від коментарів, або коментують дуже обережно. “Медведчук купив ZIK. Цікаво, хто з осіб залишиться і з якою мотивацією. Ну і гидко, звичайно, від факту”, – написав на своїй сторінці в соцмережах медіаексперт Отар Довженко.

“У телеканалу ZIK новий власник. Ну як новий… Медведчук :)) Це було ясно давно, а тепер стало ще й документально оформлено. Спасибі Петру Олексійовичу за якого ZIK порохоботил на виборах по повній. Одне цікаво, яке виправдання придумає Остап Дроздов. Яку місію він собі знайде. Чи піде нескореним? Клоуни, сц*ко”, – написав на своїй сторінці в соцмережах відомий журналіст та блогер Юрій Романенко.

В АП анонсували нову програму співпраці з МВФ

“Ну, я б на Козака теж працюю, тому коментувати такі речі офіційно не можу. А якщо говорити неофіційно – то мені здається, що відбувається плавна спроба монополізації медіапростору. Ми на собі не особливо поки відчули якийсь тиск, в плані того, про що ми говоримо і нашої ефірної сітки. Але все може змінитися в будь-який момент, і ми це прекрасно розуміємо”, – прокоментував “Вістям” ведучий одного з каналів, які входять до медіахолдингу Тараса Козака.

Буквально перед виходом цієї статті стало відомо, що співробітники служби новин каналу ZIK написали заяви на звільнення. “З тих, хто були – написали всі. Щодо інших подивимося. Конфліктувати з керівництвом ми точно не будемо – це безглуздо. Що буде далі – час покаже. Але при нинішньому власнику ми працювати точно не будемо”, – розповіла “Вістям” співробітниця телеканалу.

Раніше “Вести” повідомляли про те, що “Голос” відкликав двох кандидатів у депутати за зв’язок з Медведчуком і Оппоблоком. Також стало відомо, що Бойко і Медведчук поїхали в РФ обговорювати співпрацю з “Газпромом”.